Jag stannar en natt till ute på Gräddö och åker vid etttiden ner till Skövde med David och Oscar. Bil hem till Sthlm på morgonen och sen packa och ett varmt bad innan lunch och avfärd. Det är planen. Det varma badet är för ryggen skull. Idag har jag lyft sten och träd i ungefär 5h som uppladdning inför Långa Billingeracet. Igår storfixade jag med bilen. Jag har också städat rummet vårt och tvättat cykeln  Det kostar på att semestra.

kändisfronten händer det också grejer🙂 Ni förstår väl föresten att det här kändissnacket bara är struntprat. Men jag kan ändå ärligt rapportera ungefär dubbla bloggbesökarantalet dagen efter vinst vilket är ungefär halva besökarmängden motionären Öijer har på en snittdag. Jodå, det är skillnad på blogg och blogg. Jag snittar ungefär 280 besök/dag senaste tiden.

En lite mindre nyhet men ändå med cykelanknytning är att min sadelstolpe finns hemma nu. Inte på cykeln utan på golvet brevid, och den kommer inte åka på innan helgen. Sånt mixtrar man inte med dagen innan race men snart blir cykeln ett gäng gram lättare.