Oskar Malmberg, Pumpen, Patrik Markling och jag körde imorse en liten TT på 5 varv för de flesta av oss. Jag körde långa banan och de övriga körde korta banan. Om ni drar er till minnes hur det gick senast jag körde långa banan så står sig min tid från idag rätt bra. Banan var lite småfuktig på vissa ställen, och att jag vilade i torsdags senast gjorde väl lite skillnad i hur benen kändes. Tungt gick det minst sagt. Långa banan innebär samma som under Keps Cup fast med en kortare sväng innan vindskyddet innan andra backen. Oskar satte också nytt personligt rekord på korta banan med 43:02 om jag kommer ihåg rätt. Det kommer bli riktigt jobbigt för mig att knäcka honom på den längre banan, men det är alltid kul att ha nåt att sikta på för att övertyga benen om deras uppgift :)

Varv 26/5 2010
   
1 00:09:09
   
2 00:08:46
   
3 00:08:43
   
4 00:08:43
   
5 00:08:40
   
Totalt 00:44:01