Satan i gatan vilka ben.  Det där om trötthet håller jag nog fast vid. Rätt sega påkar idag men 32,6 km/h i snitt. Så mycket medvind blev det inte. Min runda vände några gånger så jag utnyttjade verkligen inte vinden optimalt. Jag körde från labbet upp till Kårsta och sen ner till Angarn, vidare mot vad det nu heter och upp till Bergshamra. Sedan bar det av till Riala och upp mot Finsta och raka spåret till Gräddö. Efter som jag cyklade imorse gav jag mig lite dispens och nöjde mig med 4:47 i tid. Jag fick käka lite vid 3:23 redan. Jag var rätt ostadig på cykeln och i backen vid Riala stannade benen. Kolhydraterna kickade in bra och sista milen hem så öste jag i backarna. Men det kändes. Låga energidepåer, lite tryckande huvudvärk och så såklart åttonde dagen på rad av obarmhärtig tävling/träning. Imorgon blir det ett rullpass endast.