Louise och jag var inne i stan idag. Jag försov mig på morgonen så träningen uteblev fram till ikväll, men fram till dess hade vi det fint. Vi kollade marathon, åt massor av mat i Kungsan, blev kändisfotograferade och blev bjudna på mer mat, shoppade kostym till mig, kollade marathon igen och åkte sedan hem.

Jag måste erkänna mitt nästan tillkortakommande ang kostymen. Jag tänkte verkligen inte på att det dels är många som gifter sig på sommaren, dels att sommarkollektionerna varit i butik ett bra tag vid det här laget och dels att alla studenter som inte har kostymer köper kostymer den här tiden. Det var med andra ord knepigt att ens uppbringa en kostym i rätt storlek oavsett hur den såg ut. Det hela löste sig till slut och Tiger fick leverera en blå historia i rätt storlek.

Nu ikväll rev jag av sju fyror på testcykeln på låg kadens. 320 w blev snittet. Jag gillar verkligen min testcykel hemma.