Lida loop. Alla tre looparna körda på ca 2:50 inkl massor av stopp och en omväg för min del då jag trodde mitt sällskap var efter mig fast de var före mig. När ljuset väl gick upp för mig så hade jag en lucka på bortåt 5-6 minuter att täppa. Svettigt. Jag och Ville körde hem via Ågesta på lite mindre finare vägar än Huddingevägen. Vi som körde: Brattberg, Örn, Storm, Ville och jag.

Ni var förövrigt inte så många som var intresserade av att följa med runt banan. Jag trodde vi skulle bli ett stort gäng eftersom det är så många som frågat när turen skulle bli av. Totalt fick jag 5:12 h utan att behöva äta idag. Benen kändes äckligt pigga. Jag hade räknat med surben efter de senaste dagarnas känsla – men icke. Nu blir det lite lugnare på träningsfronten i två veckor och prioritering av tävlingarna.