Nu närmar det sig med den väntade summeringen av röstningen i vänsterspalten. Jag fick för mig att jag skulle hålla mig tills 100 röster var nedtecknade. De första 50 gick fort men sedan har det varit en exponentiell nedgång och jag får hoppas att 100 röster finns inom det omfång där nedgången fortfarande går att mäta i tid som vi människor ser som rimlig. Det är väl ingen hemlighet hur det går direkt…

Btw. Jag strafftränade fem ettor innan jag cyklade hem idag. Två korta pass är bättre än ett kort misslyckat pass. Jag har funderat lite på hur få intervaller man egentligen kan krympa ner i träningspassen utan att missa effekten. Jag läste idag en liten text som handlade om hur träningsadaption står i relation till antalet genomförda intervaller (typ) och inser att jag gör i princip tvärt om i vissa avseenden. Härligt.

Ettor är lite roliga. Idag gick det lätt. Jag kunde hålla mig sittandes under alla intervaller om vi blundar för några sekunder av den sista intervallens genomförande. Fem till hade svidit bra ändå vet jag. Undrar hur många jag skulle klara egentligen…?