Efter en sanslös körning genom Paris och på alternativ till betalmotorvägen efter Paris så gav vi upp alla tankar på att åka fina vägar med utsikt och samtidigt slippa lägga ytterligare sedlar på bilkörningen och insåg att komma fram i tid också är livskvalitet. Motorvägarna har ju vallar och träd runt sig här nere – hela tiden. Riktigt trist att åka igenom ett land och inte se nåt av det, men som alternativ till byhåle-sightseeing i 30 km/h dög det ändå bra för längre sträckor.

Nu är vi i Liomoges och har just avnjutit en sallad på stan. Dagens träning blev inklämda 58 min naturliga intervaller i det väldigt böljande landskapet runt knuten av hotellet. Det finns faktiskt en intervallbacke närmare än minuten bort. Jag snurrade runt på olika vägar och försökte bli trött. Imorse sprang jag 15 min och körde 10 min rodd i fitness-rummet på hotellet. Jag bjuder på lite blandade bilder från de första tre dagarna nedan.

This slideshow requires JavaScript.