Här är resultaten från VM. Som en liten analys kan det sägas att jag startade långsamt, fick punktering och la mig sedan i en fart som hade tagit mig in på topp 40 om jag haft den hela vägen. Ska jag tävla nästa års WM måste jag ha en bättre strategi. VM är VM och det går inte bara att tro att det är vilken tävling som helst, men det vet jag ju redan… Resultat från förra årets VM.

Nu är jag tillbaka på labbet. Jag klämde ett pass fyror på testcykeln imorse. Vi hade saknat varandra vilket märktes. Jag blev trött och cykeln visade inget medlidande. Egentligen känner jag mig rätt däckad. Sedan målgång har det blivit lite lite sömn och knappt någon riktig mat alls undantaget hotellfrukosten i Tyskland igår. Jag känner mig fortfarande lite dimmig. Dagens cykling gav ingen extra pigghet direkt, men det är skönt att vara tillbaka i vanliga rutiner.