Den enda nyhetssite du behöver. Morgonens rapport blir en bild från Kungsholmen igår. Jäkla monstersallad. Vill du ha en halv eller hel? frågade kyparen mig. En hel blir bra. Tjenare. Som tur var delade vi på en förrätt. Givetvis fick jag som vanligt äta av Louises mat också. Dagens morgonvikt tog stryk av den behandlingen kan jag säga.

Efter mat tog vi ett biobesök och såg den uppsjåsade filen Inception. Den var väl bra. Tyvärr lite mycket Hollywood för att passa kreti o pleti vilket fick rullen att luta i en lam mindtwister. Bra story men för icke-komplex handling.

Andra snackisar (hatar det ordet) är väl att Öijer ska bli godsägare och att jag snubblade över en liten skrift om det ämne jag skrivit mina senaste uppsatser på. Jag börjar bli mer och mer sugen på att konstruera en försöksmodell för att ta tag i problemet faktiskt.