Riktig tröttdag. Snålt med föda och rätt mycket att stå i. Jag har varit extremt ineffektiv med det jag skulle göra och har istället spontanköpt både skor och cykelhjul – tror jag i varje fall. Crossen jag lurat på sedan mitten av augusti saknade plötsligt RED-grupp och kunde inte beställas. Rätt tight med tid nu. En cross har verkligen varit svårt att få fram. För dyrt, för finns ej, för svarar inte på mail, för sent osv… Tur att jag har min gamla cross kvar annars skulle jag slita mitt hår vid det här laget.

Nu blir det Landet och fälla träd och snickra veranda. Kanske spontanköper jag mig en till testcykel också. Jag är verkligen i köptagen. Det blev nästan dubbla par hjul av bara farten tidigare idag också. Hoppas mitt crossbakhjul är uppspänt och klart på Pedalogerna nu. Limmar de gör jag i helgen i varje fall. Shit. Jag behöver ju några tubdäck också…!