Ensamresa och ensamboende är nu fixat för helgen. Jag har en ny cross-cykel stående som väntar på montering. Jag kikar nog lite på den i eftermiddag men tror inte jag hinner få ihop den i eftermiddag. Just nu känns det lite deppigt faktiskt då massor av den senaste tiden gått åt till att rodda cykel, kläder, däck och annat. Det har blivit väldigt lite fokus på träning och mer fokus på allt runt omkring. Dessutom har jag ännu inte fått till det så jag har hela däck att tävla på. De fräscha men tunga träningsdäcken sitter på träningshjulen med lim som är skit och de 4 år gamla sönderfallande däcken sitter på tävlingshjulen. Jag ska försöka göra det bästa av cx-cupen men det här var inte riktigt inledningen jag hade hoppats på.

Nu till den viktigaste frågan (passa på nu Jonas l). Ska jag köra med gul styrlinda som matchar skorna? Den matchar ju också ledartröjan för cupen, men den har jag en bit kvar till om inte det blir massvurpa med massbrytning i helgens tävlingar för mina kombatanter.