Jag måste bara slå ett slag för de skönaste skoöverdragen jag haft. Grip Grab’s Race Thermo tunna neoprenöverdrag med grym passform och lite kortare skaft är verkligen perfekta för sunkigare men ändå “varmt” väder. Just passformen  gör de så användbara i de sammanhang där vanliga neoprenöverdrag känns klumpiga och overkill.

Btw… Jag har skavsår i ena ögovrån. Tydligen ser jag ut som att jag har varit vaken några dygn och spelat datorspel. Nu i veckan kommer fokus ligga på att få till nya cykeln så den är cyklingsbar. Den egna träningen får nog falla lite efter då jag ska vara tränare för Tullinge imorn, gå på lägenhetsvisningar i kväll och säkert hinna med nåt möte under veckan. Summerat och bortdraget för tävlingar senaste månaden är det nog under 8 h träningstimmar på cykeln, varav 4 h cx-träning 0ch 4 h testcykling. Lägg alltså till ca 5 h cx-tävling och lite styrketräning + löpning så har jag massiva sub 20 h för senaste månaden.