Hur många rätt får ni på EKG-sidans EKG-quiz?

På tal om löpning så kan jag tipsa om Mattssons Cultural learnings of Japan- serie där han smyger in lite fysiologi-inlägg emellanåt. Ville bjuder också in till löp-utmaning på Stadion. Preliminärt 10:30 på måndag om han kan då. Förmodligen kan han inte utan jag springer själv. Mio min Mio heter förövrigt också Ville egentligen, så det är nästan lite kändisvarning på “måndagsgalan”.

Edit: Ville bangar visst på sin egen löpargala och jag kom på att jag är på landet och bygger veranda på måndag. Det blir inget med den saken då, tyvärr. Nu känner jag att det här inlägget börjar rinna mig lite ur händerna. Jag får återkomma med en officiell tid för 3000 m-tävling. Kvällstid utlovas så ni kan komma förbi efter jobbet och svettas lite. Undrar om Stadion är öppen då?

Missa inte Jerrys snygga bilder från helgens crosstävling.