Det har varit rätt körigt de senaste dagarna vilket har märkts på bloggen är jag rädd. I korta drag så kör jag analyser på FFA i labbet, bygger veranda, sitter på planeringsmöten, limmar tighta FMB-däck utan handskar och fikar på NC. Det där med att limma trilskande däck utan handskar var ingen hit direkt. Ett rejält cykelpass har det blivit i veckan och det känns som semester när helgen kommer. Bara tävling att tänka på och ta ansvar över. Jag har en kota som sitter snett i ryggen som jag kanske kan hinna få lite styrsel på idag också. Jag får slå en pling till Magnus Carlsson på Kiropraktorerna.eu helt enkelt och höra om jag kan rulla förbi. Jag ber om ursäkt för om det här mest blev lite osammanhängande morgonsvammel. Trött…

Så här ser det ut numera. Ni ser var den gamla verandan slutade – vid plintarna. tanken var att bygga ett överhäng på 70-100 cm för att få lite mer plats men nu blev farsan sugen på att sätta ett gäng till plintar och bygga stort. Trippla trappor och badtunna har också varit på tapeten men jag gissar att det slutar med en halvstor eller jättestor veranda “bara”.