En knapp timmes misärpendlig och lite benpress är dagens insats på träningsfronten. Hade jag varit raskare hade det suttit ett fullt styrkepass innan lunch, men nu komprimerade jag träningen. Just nu är jag riktigt sugen på en svängom på löpbandet innan jag cyklar hem, eller benpress. Den blir som ett heroin för kroppen. Bara sätta sig bekvämt och köra skiten ur benen🙂

För övriga veckan står ett maxtest inplanerat – och styrkepasset som uteblev såklart. Undrar om jag kan hinna med ett skate-pass i Ågesta också. Det borde gå att få till nån tröttträning med skidor inblandat. Typ: Upp på testcykeln innan frukost, en halvtimme på tröskel. Snabb lätt frukost och iväg för nån timme skidåkning. Ingen mat efteråt utan hem och ombyte för cykelpendling och sen benpress till utmattning. Ca 2,5 h träning totalt. Det jobbiga blir bilåkandet till skidspåren bara. Det drar tid.