Det blev Ågesta idag igen. Hjalmar var med och köttade ordenligt i spåren med skate-skidorna. Vi åkte först ett solovarv på golfen. Det är lite oklart hur långt varvet är. Det är en liten loop kortare i år än förra året så jag skulle chansa på 8,0 km vilket även någon på skidspår.se fått på sin GPS. Det var bra glid och grepp idag dock en hel del folk i spåret som står och pratar mitt på skate-gatan eller promenerar mitt i spåret i uppförsbackarna. Det var inget som förstörde dagen direkt då högfartsåkning och helg inte gifter sig så bra att jag ens försöker mig på det numera. 26:03 tog varvet. Totalt körde jag/vi ca 22 km på 1:21 i total tid med rätt lite paussnack. Hjalles siffror här:

När jag kom hem hoppade jag upp på testcykeln och klämde till med 30 minuter på 256 w med 170 bpm i snittpuls. Jag får kanske tacka gårkvällens vätskeuppladdning för den låga pulsen…