Återigen lagar tejp allt; människa som maskin

Julbord utan efterätt that is, med repris dagen efter till lunch. Äter man julbord så äter man inte frukost dagen efter. Jag sprang idag på löpbandet på labbet. Testade på det där med fyror och gick på order in på 5:30 min/km på den första. Det bet inte riktigt som jag ville så jag fick öka hastigheten med -10 s (min/km) för varje intervall och sprang således den sista på 5:00 min/km i tempo. Den var också den första intervallen då jag tyckte tiden gick långsamt och det var lockande att ställa ut fötterna brevid bandet och vila några sekunder. 6,35 graders lutning var det på bandet under passet. Inte helt oväsentlig information.

Uppdatering: Slutlaktat 8,58 mmol/l och blodsocker på 8,20 mmol/l. Där ser man vilken diabetes bara några timmar av LCHF framkallade. Tur att jag återhämtade mig med bullar igårkväll.