Det blev en platt runda idag med vintercykeln. Körde Säröbanan ut mot Kungsbackahållet men tog av upp mot Lindome och fortsatte upp mot Inseros och Härryda. Temperaturen låg behagligt runt några få minusgrader till att bli lite bistrare -10 C på den bortre delen av rundan. Jag skarvade runt Delsjöarna och byggde på så det blev fyra timmar prick. Bara för att det är kul. Sista timmen gick rätt segt men läget var aldrig utom kontroll. Jag fick ju några klunkar vatten i mig på Shell vid Landvetter (ca 3 h körda), så jag ska inte klaga.

Från att jag kom ner till GBG har jag alltså fått till 15 h på 7 dagar. Viloperioden kan nog ses som urspårad vid det här laget. Men vad ska jag göra? Det går ju ca en Alladinask om dagen här nere. Nån måste ju göra nåt!

Passdata: tid 4:00 h, 146 bpm, 2958 kcal, 620 hm.