Det var svårt att vila igår inför dagens maxtest. Jag satt hemma under hela kvällen och sneglade på monarken. Längtade…🙂 Men jag höll mig i skinnet och åt godis istället för att cykla, allt för att vara redo för dagens prövning. Jag körde ett nytt hemligt protokoll som jag har tänkt mycket på under den senaste tiden. Jag körde ensam för att undvika spionage så det blev såklart en fail för min förmåga att fullfölja protokollet till utmattning – men jag planade i varje fall ut på 74 ml/kg-min i testvärde utan att köra den sista minuten. Justeringar görs till protokollet. Efter cyklingen fick jag för mig att köra ett maxtest på löpbandet. Det var varken kul på nåt plan med kassa värden och löpning på riktigt låg nivå.

Ikväll blir det skidor för hela slanten. Kumlin, Hjalle med kanske fler personer tar Ågesta i besittning vid sjutiden. Ska Per få grepp med skidorna ikväll? Spännande!