Igår när jag passerade längst ute på Djurgården var det en promenerande dam som skulle förflytta sig från vägen till gångbanan. Det hela gick helt åt skogen då hon var för ivrig med stegen och det tydligen var lite halt. Som hämtat ur AFV blev promenaden allt raskare med mer och mer framåtvikt innan hon stupade i en snödriva med hunden uppspelt gläfsande. Det hela gick bra med glada miner så ingen fara på taket.

Idag var det min tur att haverera hundra kilo skivstång under knäböj på GIH-gymet. Mitt under personaltid och inför stor publik så klart. Det hela var lite lustigt och jag föll helt enkelt igenom rörelsen utan att jag varken han märka eller reagera innan jag vek framåt. Fail. På väg hem i sista backen fick jag kramp i låret också, men inte i det benet som vek sig. Så nu är jag stukad lite här och var. Det kostar på att träna till fail i sista setet.