Det trodde ni inte va? Gårdagsmorgonen ägnades åt ett fantastiskt tom-pass som satte hela dagen i dimma. Jag körde ett styrkepass på eftermiddagen också på klassisk mark (bilden) och pendlade förbi specialized concept store och pratade med Patrik och Jeppe. Så idag blir det lugnt. Jag kör lite benpress innan lunch bara tänkte jag. Det är viktigt att underhålla rörelser och få lite kraftutveckling utanför pedalrörelsen.

Imorgon blir det väl TT Fiskartorpet 09:30. Det går faktiskt en ESDUU på samma plats på kvällen vilket jag skulle vilja köra. Jag får kolla på upplägget så det blir bra träning av det hela, jag får svårt att få med mig två cyklar till labbet.

Allt om Cykel har fina bildgallerier från helgens tävlingar. Bokmärk sidan också om ni vill hitta tävlingsrapporter och annat snabbt.