Ville och jag körde tidigt idag. Inte som min morgonträningsidol Öijer som säkert hade tränat klart redan när vi startade våra klockor 06:48 ute i Lida, men ändå! Senare träningar har vi varit med om. Vi brände av de tre looparna på 2:40 h och skarvade sedan väggade på med mer grusväg tills vi nådde 4,5 h. Jag körde min heldämpade Cube och den gick som ett spjut i skogen.

Efteråt åkte Louise och jag upp till landet och växlade farkost till Ålandsbåt. Vi åt Buffén på båten så klart så förvänta er ingen sensationell morgonvikt imorgon.

Mitt inlägg igår blev ju btw ingen hit. Det borde ju vara en aktuell frågeställning eftersom det knyter direkt an till målsättning med idrottande – vilket alla aktiva och tränare handskas med. Ni är över hundra som klickat på inlägget men bara en kommentar, som inte besvarar frågan. Men men…