går till bilen. Härligt med service. Domen om ac-systemet kommer snart. Antingen en billigare påfyllnad eller så drar det iväg.

Jag lämnade bilen imorse och cyklade till labbet från Akalla. Jag bor klart på fel sida stan om man ser till mtb-utövande i närområde och vid transportcykling. Från Akalla till GIH går det stigar hela vägen. Först körde jag de numera avhuggna endurospåren längs E4an förbi Kista till Ursviksskogen där jag hoppade på Nickspåret och hamnade efter massor av stigkörning vid Överjärva gård. Därifrån ner till Edsviken och stigar längs vattnet till Stocksund och över bron mot Lappis. Sen går det ju fina promenadvägar och stigar längs vattnet med Fiskartorpet nära till hands. Det går faktiskt att köra stig hela vägen fram till GIH.

Den här boken ska jag läsa idag – och skriva några sidor om. Sedan hämta bilen. Träna ska jag visst göra också.