jag ahr grymt drag i vaderna nu. jag vet inte om det är genrell träning, klossinställning eller de tre löppassen förra veckan som gör det men på testcykeln är upplevelsen i borg det dubbla i vaderna jämfört mot låren. Jag kanske skulle testa sån där stretching…

Jag körde ettor igår istället för tvåor. 7,51 w/kg i snitt med ben som kändes avlivade redan från start. men jag är rätt trygg i att underprestera på träning nu för tiden vilket skänker lite extra självförtroende inför tävlingar. Känner jag mig sämst i världen två dagar före tävling så är jag inte det minsta orolig. De senaste 9 dagarna har innehållit 11 pass varav några rätt långa och de andra körda med eneribrist.

Det är rätt skönt att gräva ner sig i lite träning så här efter SM. Många tar vila efter SM vilket jag har svårt för. Jag har ju vilat de sista 2 v innan SM så varför vila efter? Det gäller ju att få lite utjämning av formen när den är bra och inte vila när kroppen som bäst skriker efter mer stimulans.

