Dagens morgonpass gick så elegant att vi firar med en vadspännarbild tycker jag. Först en halvtimme på 4 w/kg där jag precis lyckades hålla mig i distansträningspulszonen och sen två tröskelfemmor på 5,16 w/kg för att runda av det hela innan promenad till affären för köp av frukost.

Det är lite surt att ryggen begränsar mig så för formen är det annars inget fel på. Trött rygg begränsar inte heller så mycket på testcykeln så jag blir lite tagen på sängen vid varje tävling. Senaste månaden har nog innehållit 4 utomhuspass på cykeln (borträknat pendling mestadels på vintercykeln och tävlande). Ikväll blir det löpning i varje fall, och imorgon tc på morgonen och styrketräning på eftermiddagen.

Missa inte den mäktiga inbjudan till årets DM-avslutning. Det blir en fin tävling i rudan med goda hamburgare. Missa inte det här – riktigt trevligt! Mer info om DM-serien/Keps Cup här.