Invigningen av nya testcykelhörnan gick bra. Det var väl kanske inte lika bra luftintag genom fönstret som genom balkongdörren i Hägerstensåsen och nu sitter jag jag så till att jag får direktögonkontakt på ca 2 meters håll med passerande på gångvägen utanför fönstret. Jobbigt om nån med fönstertittarsjukan dyker upp och det blir en psykande glo-duell. Idag passerade inte en enda männsika under de 40 minuterna jag satt på cykeln i varje fall så det är förhoppningsvis ett icke-problem. Under golvet under testcykeln finns det bara källarförråd så jag bör inte störa någon heller med mitt cyklande, ovanför finns ett vardagsrum. Viktigt det där för samvetet. Dessutom är jag i andra änden av lägenheten från sovrummet och därmed eventuellt sovande fru och kommande barn.

Dagens pass blev fyra stycken styrkefyror med 2 min vila på 5,4-5,7 w/kg (gissat utan att se filen). Ikväll blir det ett pass lite snabbare löpning på band också.