Dubbla nyheter på rad på CXsweden.  Jag gör  ingen “black power”-gest på bilden ovan utan jag håller upp pokalen med “tyska flaggan” som nån frågade om efter prisutdelningen. 

Två “vinster” på två dagar. Det blir kanske inte bättre än så här för jag kommer inte gå in så hårt med det här cykelkrossandet i år. Dels för att jag haft en lång och motig säsong och inte tränat fokuserat senaste halvåret och dels för att jag har en tidsslukande anställning och ett barn på väg i början av december. Jag tar det som det kommer i år och siktar på att göra ett SM och kvala in till VM om det går och vill. Jag är rätt klar med vad som krävs av mig för ett VM-deltagande och det skulle vara kul att träna med den målsättningen.

CXsweden den sidan ni ska kolla på för att hålla koll på allt cykelkrossande som händer i landet. Grymt bra uppdaterat med allt från litet till stort.