Ahh!! Grym uppslutning och en bra bana blev det. Jag är så nöjd. Pumpen lånade ut sitt powertapbakhjul till mig också på ett heat och jag körde en minut snabbare (6:37 mot 7:30) med 10 w lägre i medeleffekt mot pumpsiffrorna. Jag lär kolla datan närmare då det var si och så med mellantidstryckningarna eftersom jag hade enheten i fickan när jag körde. Pumpen har bilderna från dagen.

Efteråt satte jag in 7 enminutare på moderat belastning i labbet. 30 s vila och ett effektsnitt på 340-350 w eller nåt gissar jag. Benen var rätt rökta så jag avslutade med att sätta pb på spurter. Som ytterligare bonus och jackpott så visade sig min färdiglunch i frysen vara delvis oätbar. Så lunchen blev en fantastiskt smaklös strömmingsfilé, två skorpor med smör och ett äpple. Det är ju lite andra bullar mot hur lunchen ser ut hos en  viss herre.

Träning = 1583 kcal enl. klockan

Mat = 400 kcal