Jag har shoppat. En bil och en dator. Bilen behövde jag bara lösa ut från verkstaden men datorn köpte jag i butik. En macbook pro blev det efter mycket velande kring om en air skulle vara ett bättre val. Pengar har rullat i varje fall vilket inte sker  så ofta för mig utanför cykelsammanhang då jag haft studentekonomi så länge jag kan minnas. Så nu kan jag som andra i min ålder blogga eller skriva om min konsumtion av helrätta produkter.

 

En som undviker lyxlivet helt är Dr. Filip som i rätta torparandan slutat duscha, tvätta kläder och tvätta cykel. Det fanns tydligen nån förklaring till det hela som rörde mitokondrier. Kan ingen hjälpa honom att komma rätt igen?

Jag får väl avsluta med en del av kvällens benstryparöfningar. Styrketräningen gör sitt för att få benen i oskick, helt klart.