Idag mår jag bättre. Rivig i halsen men pigg i övrigt om vi jämför med gårdagens feberkoma. Så idag var jag på labbet och gled runt. Testade och pratade om ett nytt 15 min TT som ska gå pilotförsök imorgon redan, pratade PGC1-alfa i nån timme med forskningsgruppen. Studien från hösten/våren 09/10 som inbegrep en del cyklister är i slutbearbetning innan inskickning. Sen var jag på Wenaas och plockade ny powerbargelsmak och diskuterade årets klädbeställning. Powerbar kommer även med ny sportdryck (Isomax)i år med Koffein. Jäkligt god och med pangpang är mitt utlåtande än så länge.

Annat att inte missa idag: Emil Lindgrens 26″ versus 29″ test, Jesper Hjortsberg blir ev. först på internet med att använda ordet “tescykelbohem“. Han stavade nog inte så rätt som han velat, men båda stavningarna går nog an som förstanoteringar då google kammar noll på båda stavningarna.